بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دلم برای یک نفر تنگ است . . .

نمی دانم کجاست. . .

نمی دانم چه می کند. . .

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. . .

رنگ موهایش را نمی دانم. . .

لبخندش را هم. . .

فقط میدانم که باید باشد و نیست. . .

آخرین نظرات

ما کجا اینا کجا

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ

ما کجا اینا کجا

((خیلی ها دیر آمدن زود رفتن))

درخواست دادم واسه نیرو،یه بسیجی لیسانس فرستادن .

با خودم گفتم این خودشه ،بهش گفتم  بپر تو ماشین  واسه مهندسی میخانت.

بهم گفت:سلام .... حمام کجاست میخواهم غسل شهادت کنم آخه دفعه اول هست که امدم  خط.

به خودم گفتم ما کجا؛اینا کجا ...

تانکر آب رو نشانش دادم گفتمبرو اون پشت حمامه

داشت از حمام برمیگشت خیلی نور بالا میزد.

یه مرتبه یه صدای امد: وییییییییینگ

گلوله توپ خورد جلوی پاش هیچی ازش نموند

تیکه هاشو جمع کردم فرستادم عقب

{حالا ما کجا اینا کجا}

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی