بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دلم برای یک نفر تنگ است . . .

نمی دانم کجاست. . .

نمی دانم چه می کند. . .

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. . .

رنگ موهایش را نمی دانم. . .

لبخندش را هم. . .

فقط میدانم که باید باشد و نیست. . .

آخرین نظرات

روزی روزگاری. . .

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ

افسران - روزی روزگاری..

روزگاری جنگی در گرفت

نمی دانم تو آن روز کجا بودی؟

سر کلاس؟

سر کار؟

سر زمین کشاورزی؟

جبهه؟

یه ویلای امن دور از شهر؟

نمی دانم

اما می دانم خودم نبودم !

روزگاری جنگی در گرفت .

من و تو شاید آن روز نبودیم و حتی نمی دانستیم جنگ یعنی چه!

و اگر هم کشته می شدیم حتی نمی دانستیم به چه جرمی!

روزگاری جنگی در گرفت و عده ای بهای آزادی من و تو را پرداختند

و ما:

مواظب قدمهایمان باشیم!

پا گذاشتن روی این خون ها آسان نیست

نظرات (۳)

۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۴ محمدرضا محمودی
برای بعضی از جمله ها فقط باید گریست...
ک البته جمله نیست...
بلکه واقعیتیست تلخ...

مواظبیم برادر...
مواظبیم...
سلام مطلب جدید با عنوان
"سبک زندگی2"

به همه دوستان توصیه میکنم حتما بخونید و نظرتون را بیان کنید
ممنون

درضمن، قبلا هم این حرف رو زدم اما بازم میگم:
این مطالبی که شما زحمت میکشید و میگزارید دغدغه و تذکری برا همه دلسوزهاست
اگه میشه کنار این مطالب، راه های پایمال نشدن خون شهدا رو هم بیان کنید
باز هم متشکر
پاسخ:
هر کس خودش باید به این نتیجه برسه که کاری که انجام میده آیا همسو با راه شهدا است یا نه
ولی انشاالله سعی میکنم دفعه بعد انجامش بدم
باز هم ممنون از توجهتون
سلاااااااام

              بچه های شهدا


ایشالا که قدمهام درست باشه و استوار در راه آنها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی