بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دلم برای یک نفر تنگ است . . .

نمی دانم کجاست. . .

نمی دانم چه می کند. . .

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. . .

رنگ موهایش را نمی دانم. . .

لبخندش را هم. . .

فقط میدانم که باید باشد و نیست. . .

آخرین نظرات

افسران - بانو اجــازه می دهید که مـــــادر صدایـتان کنم؟؟؟

اعتراف می کنم ....


این روزها دستم که نه ٬ 


دلم هم به نوشتن نمی آید ....


آری بانو ....

از نسل پدرت نیستم....

آری بانو ....

از سادات هم نیستم....

بانو جان....

می توانم نوکرتان باشم....؟؟

بانو جان ....

اجازه می دهید که مادر صدایتان کنم.....؟؟؟

السلام علیک یا فاطمة الزهراء

السلام علیک یا سیدة نساء العالمین من الأولین و الآخرین

السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة

مادر تو برایم دعا کن.....

مادر محتاج دعایت هستم.....

نظرات (۲)

سلام
سخنان شهید دستغیب در مورد وقایع حرکت حضرت سید الشهدا(ص)و عاشورا
وقت تکبیر و دعا و صلوات است امروز
مهدی صاحب زمان در عرفات است امروز
کاش این عرفات آخر هجران باشد
صبح فردا فرج مهدی زهرا باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی